söndag 24 oktober 2010

I don't mind spending every day, out by your corner in the pouring rain

Hej

Mår apa just nu. Tror ärligt att jag skulle spy om jag böjde mig ner över toan. Åt glass/milkshake/bajs/whatever, marshmallowsmak, var tydligen inte nåt jag skulle äta.

Idag blev jag väckt typ halv elva, eftersom vi skulle in till stan. Sov lite pissigt inatt så kände mig inte helt utvilad. Fixade mig och sånt, sen skjutsade Marielle mig till Liam.
Vi umgicks, sen åkte vi med Chris och köpte glass på DQ. Kollade fotbollsmatchen på tv en stund, sen började vi må illa efter glasshelvetet. Efter ett tag gick vi till Chris igen, där två andra killar var också. Jag vill berätta för er att detta är vuxna killar. Dom är alla över 25. Vet ni vad dom och Liam ägnade sig åt? Kasta tomater på bilen. Men seriöst?

Jag kände att nej, så jag gick hem till Liam, diskuterade deras mogenhet med Emma, hans syster. Hon sa att Liam är 16, man fattar, men dom andra är över 20....
Aja, sen kom Liam tillbaka och umgicks lite med mig.

Några timmar senare kommer hans två kompisar, hämtar upp oss i en inrökt bil som vanligt :) Men den killen vet att han inte får röka när jag är med, så det är ju bra. Vi åkte och köpte pizza. Liam och jag började småtjafsa så han fick köpa sin jävla pizza själv. Gick tillbaka till bilen och snackade skit med dom andra två.
Sen åkte vi tillbaka hem och då stod Marielle och gänget där och väntade. Great. Men dom hade precis kommit så det var lugnt.

Nej, fan, nu kommer jag snart spy ner hela datorn.
peace...out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar