lördag 18 december 2010

The winner...takes it all.

Heeeeeej!!

Har inte skrivit på ett par dagar nu. Har väntat på vårt nya internet. Dom kan tacka gud för att Sweden came into their lifes, och uppgraderade dom lite. Det är slutet på 2010. Technology är inte längre en del av allas våra liv. Det ÄR vårt liv. Så, hur fan kan man inte ha high speed internet? Den frågan ställde jag, samtidigt som jag went fucking crazy för det andra internet inte funkade!!

Så, dom fick släpa sig iväg till internetbutiken, säga upp hemtelefonen och skaffa high speed. Haha. Så nu lever jag igen. Ny livsglädje. Känner att jag accomplished something here. Helt underbart. Jag sitter här en 30 min från      stan, men jag har high speed internet. Så det gör inget längre. Nu behöver jag bara en bil haha :D

Nej men annars då. Det är fredag. Underbart. Pms-veckan är över. Great. Så man kan börja få vara lite glad igen! :D För glad är jag! Det mesta funkar nu. Inte allt. Men så äre ju. Jag är så bekväm med engelskan just nu, allt har verkligen bara lossnat. Jag pratade med en ny bekantskap i skolan idag, han trodde jag snacka rent skitsnack när jag sa att jag är från Sweden. Liksom, han vägrade tro mig. Det var så kul att höra! :D

Idag efter skolan åkte jag och Kaymi till the mall. Sen till hennes kompis. Sen till Kyle. Sen kom Marielle och hämtade mig vid åtta. Asså jag vill ha en bil. Det skulle vara bra för alla kan jag säga. Men men. :)

Skulle åka snowboard imorgon men tror det får bli nästa helg, för ska köpa mig snyggaste outfitten först, på söndag. Haha. Soo excited!! :DDD
Åååååå, vad high speed internet för mig lycklig! Och allt annat just nu! Fan vad bra det är :D Jag är så himla random känner jag, antingen vill jag typ döda nån, eller så är jag så lycklig så jag spricker!

Ska prova ladda upp en bild.
peeeace
Och gud vad jag saknar svenska fester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar