lördag 25 december 2010

Xmas

Hej bloggen

Idag, svensk julafton, måste jag erkänna att jag deppat. Pratade med mamma imorse, och dom var hos mina kusiner i Stockholm med mormor och morfar och alla. Guuuud vad jag saknar er allihopa!

Kände att jag verkligen inte kunde sitta hemma idag, and turn myself into an emo. Så, följde med Marielle och Syd in till stan. Köpte julklapp till Carl, sen åkte vi bara runt och uträttade lite ärenden. Helt ok dag. När jag kom hem hade jag fått ett paket från min morbror och hans familj. Blev så himla glad, det gjorde verkligen min dag. Tack snälla!

Nu sitter jag här, laddar över lite foton. Väntar på middag. Äter godis haha. Svenskt godis i mängder har jag, från alla släktingar! <3
Imorgon är det julafton på riktigt för mig. Ska bli mysigt. Och ska bli så kul när alla öppnar sina julklappar, jag känner att jag lyckats bra på den fronten. Pank är jag nu, men glada kommer dom bli! :)

Det var allt för idag, puss på er allihopa.

Haha, asså jag försöker få till nånting fint med bilder i den här bloggen, men det ser alltid bara ut som en enda röra. Det här  är i alla fall en tredjedel av det som finns under granen. Jag ville visa er hur mycket julklappar det är under denna gran, men nej tydligen inte. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar