torsdag 24 februari 2011

Let's get it on

Hejhej!

Idag är det är det onsdag, hade en mycket bra dag i skolan, mycket skratt! :)
Efter skolan var jag med Liam, vi gick till hans jobb, grabbed a smoothie and a coffee for myself, sen hem till honom.

Asså, min lotion för ansiktet är från Sverige. Jag har inte kunnat hitta den här så min mamma skickade mig en tub för många månader sen. Och vet ni vad jag har upptäckt? Hur SATANS mycket kräm det faktiskt finns i en tub.Jag vill ju inte att det ska ta slut. Tuben ser skrynklig och platt ut, men jag kan fortfarande klämma ut lotion ur den. Det tar krafter men nog finns det nånting kvar i den. Jag lovar er, jag tror inte att nån av er där hemma vet hur mycket en tub faktiskt innehåller. För när man tror att den är slut, så kan man, om man vill, och måste, få det att räcka åtminstonde en MÅNAD till. Helt fantastiskt! Gud vad jag kommer spara pengar när jag kommer hem, när jag nu insett att en tom tub aldrig är helt tom. När du tror att det är slut, så har du fel. Det kan jag garantera.

Nu äre dinner. Vi höres!

puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar