måndag 9 maj 2011

"You know, I've changed. And I wouldn't trade this experience for anything in the world."

Hej på er!

Jag hade en toppenhelg i Bozeman med trevliga och glada människor. Ramlade in runt halv sju imorse, nykter och allt det där, bara väldigt trött. Nolan, killen jag gick med, min kusin, han kom hem runt halv nio på morgonen. Vägrade åka när jag ville åka så då hittade jag en annan kille som kunde skjutsa hem mig. Tur man är söt. Var helt utmattad.

Aja, ska ladda upp massa bilder imorgon!! Imorgon kommer mamma och Tomas!!! Guuuuud vad jag längtar!!!! Ååååå!!! :DDDDD Vi ska ha så kul! Och det ska bli så kul att visa dom allting här, hur jag levt mitt liv i nästan ett år!

Kom hem här för ett litet tag sen, städat rummet och packat upp mina kläder, och snart ska jag gå och lägga mig. Kommer bli en toppenvecka!!

Puss och kram mina hjärtan, älskar er och längtar så tills vi träffas igen!



Familj<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar