tisdag 18 maj 2010

Avresemöte på Östra Real

Hej!

I lördags begav jag och mamma oss till Östermalm i Stockholm för att gå på Explorius avresemöte.
Då jag skulle göra SLEP-testet (engelskaprov) så kom jag dit 11 som en hel del andra! 
90 minuter fick vi på oss att göra det där testet, som bestod av hörövning och lite läs- och ordförståelse.
Det gick väl ganska bra. Jag tenderar att tappa fokus lite vid hörövningar och sånt av någon onödig anledning.

När provet var avklarar kilade vi iväg och köpte lite lunch jag och mamma. Satte oss på en bänk och njöt av vädret som var helt underbart dagen till ära!
Sedan var det dags för informationen. I fyra timmar satt vi och lyssnade på alla regler (!!!) och en massa annat. Dom snålar inte med reglerna, varken USA eller Explorius kan jag säga. Men sånt får man ta ;D

Runt sex-snåret begav vi oss hem igen efter en heldag i fina Sthlm. Och mötet gjorde mig ännu mer taggad! :D

1 kommentar:

  1. Hej! Jag va också på mötet den 15 i stockholm :) vad kul att du har fått din placering :D väntar fortfarande på min :(

    SvaraRadera