lördag 5 juni 2010

Ä N T L I G E N !

Jag har fått min placering!! För tre dagar sen! Lyckan var obeskrivlig, helt ärligt.
Jag blev tokig haha, så jävla glad!

Hur som helst, så hamnade jag i Montana! :D Stället där jag ska bo heter Clinton, skolan ligger fyra mil hemifrån i en stad som heter Missoula.
Min värdfamilj består av värdpappa Carl, värdmamma Marielle och värdsystrarna Cameron och Sydney!

Jag är så himla glad, det känns så himla bra och allt verkar toppen!

Såå. 24 augusti bär det av till N.Y.C för Soft Landing Camp och 27 flyger jag sedan vidare till Montana!
FYFAN vad roligt! Gonna have the time of my life, hopefully! ;)

Jag ska hålla er uppdaterade!
puss o kram

2 kommentarer:

  1. Ååååh vad kul för dig :) Grattis!!! Jag vill också ha min familj nuuu haha ;)
    Hur gamla är dina värdsystrar?
    Ha det bra! Kram :)

    SvaraRadera
  2. superroligt med placering! grattis! :D

    SvaraRadera