söndag 13 juni 2010

Sommarlov!

Nu mina kära vänner är det sommarlov! Blandade känslor, längesen jag grät så mycket som jag gjorde på skolavslutningen :( Älskade klass, we're gonna stick together forever<3

Och så var ett kapitel avslutat, nämligen grundskolan. Mitt nästa äventyr blir ju USA! Lovely!
Knappt 2 månader kvar, vill inte ens tänka på hur snabbt tiden kmr gå, nu ska jag verkligen koncentrera mig på att leva i nuet, i mitt svenska nu, med familj och vänner. Sen är jag redo för USA!

Allt känns jättebra med min värdfamilj, tror på det här :) Kommer bli skitbra, det är så sjukt spännande så det går inte att beskriva. Och jag ska sluta tjata om hur spännande det är haha :D

Såg att jag fått lite kommentarer, skitkul! Ska försöka uppdatera nu varje dag fram tills att jag åker, sen kommer jag ju blogga därifrån också, är tanken ;)
Så har ni väl hittat hit så måste ni stanna, det här är bara början people ;D

over and out
//Cornelia
                                                              Singing "We are the world"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar