lördag 26 juni 2010

Knappt 2 månader...

Nu är det knappt 2 månader kvar tills jag lämnar Sverige!

Nu har vi firat midsommar med hela släkten, bitter sweet skulle man väl kunna kalla det. Sista gången jag träffade alla på ett år. Nästa midsommar kommer jag väl antagligen inte ens fira.
Men vi hade det i alla fall väldigt mysigt! Och jag njöt som tusan av att träffa alla, för det händer ju inte så ofta.

Nu kommande dagarna ska jag jobba, träffa kompisar nån enstaka dag, jobba och sen åker vi till Borås på hundutställning! Det blir kul.

Nämnde jag att min familj i USA också sysslar med hundutställning, ganska perfekt ju, tänk vad jag kommer lära mig mycket, förhoppningsvis! ;D
Annars så är det inte så mycket nytt på USA-fronten, förutom att jag tänker på det varje dag, med blandade känslor. Det ska bli så fruktansvärt kul! Men sen är jag också rädd för att jag inte ska vilja åka hem haha. Konstig sak att vara rädd för men kan ni förstå vad märkligt, att känna att visst saknar man Sverige och alla där hemma, men man vill fan ändå inte åka hem.
För vill jag inte åka hem, då har jag förändrats verkligen ju. Då anser man ju att ens liv finns i USA. Det skrämmer mig lite av någon anledning. För mitt liv finns ju i Sverige, jag kan ju inte tänka mig just nu att jag inte vill åka hem sen.
Vi får helt enkelt se hur det blir! Jävligt kul ska det bli i alla fall, och jag ska verkligen live my life.

Det var allt för denna gång
peace,
Cornelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar