tisdag 28 september 2010

All the above

Hej!

Idag sov jag till nio, sen ringde klockan för jag ville inte sova för länge. Tog en promenad, åt frukost och sen började jag med uppsatsen i engelskan.
Grejen var nu då att jag hade två alternativ. Lägga ner min själ i det där, som jag gör med mina svenska skolarbeten, typ, och inte sluta förrän det är perfekt. ELLER, just do it, få godkänt och sen ha tid över till annat. Hör och häpna, men jag valde det andra. Det där kunde ha tagit mig en hel dag, jag skojar inte. Men det tog mig typ en timma. Och lite extra tid för att Facebook gjorde mig sällskap under tiden.
Och jag blev nöjd. Det är amazing. Visst mamma?

När jag var klar med det där, som för övrigt var en stor lättnad, att ha hela dagen kvar till att göra nåt kul, så åt jag lite lunch sen åkte vi in till Missoula, till fetaste terrängbanan!
Asså det var så himla kul! Gud vilken energikick jag fick!
För övrigt har det varit hur varmt som helst här idag, riktigt sommarväder, 32 grader! :D Det du, Sverige!
Och det ska troligen vara varmt hela veckan nu som kommer, loooovely!

Jag är jättenervös, för imorgon har jag en redovisning i World History, och sen....å nej. Vet ni vad? jag vet inte hur man uttalar presentation på svenska!? Omg. Panik. Haha, jag säger det på engelska i mitt huvud.
Aja, tur att det stavas samma, ni förstår. Ska i alla fall göra min presentation om Sverige i engelskan.
Aja, det kommer gå bra. Kan man ju intala sig, sämsta meningen ever. "Det kommer gå bra" Man ba ah jo, lätt för dig att säga.

Annars vet jag inte vad som händer den här veckan. Inget speciellt vad jag har hört.
Sen hittade jag en lapp på mitt rum där det stod att om man missat nån idrottslektion måste man ta igen det. Kiss...my....ass. Don't think so, för det handlar om att ta en springtur under lunchen på 20 min. Glöm det.
Så, jag har missat två idrottlektioner, och tänker låtsas som att ingenting har hänt :D Ge mig ett G, bring it, jag har slutat bry mig hihi :D

Det var nog allt för idag, ska se om jag kan förbereda mig lite inför powerpoint-presentationen (haha detta är ju löjligt! Ni skulle höra ;o)
Puss och kram på er allihopa

1 kommentar:

  1. Bra där...chill;) Håller tummarna att det går bra på presentationen o history redovisning. Är det den du förberedde hemma?
    Låter underbart m sommarvärme!! Det är det inte här kan jag säga:( blåsigt o höststämningen har infunnit sig. Kuul m terrängridning!:)Full fart!! Ha det bra, puss o kram<3<3

    SvaraRadera