onsdag 29 september 2010

Don't fear

Hej där

Tisdag idag då och skola som vanligt. Hann inte med min presentation på engelskan, asså jag orkar inte vara nervös en dag till! Men imorgon tydligen.
Kände mig totalt förvirrad på biologin idag, men min lärare sa åt mig att det bara känns som så för allt jag gjorde var rätt. Jag undrar om det är tur eller om jag faktiskt fattar. På torsdag har vi prov på allt. Upp till bevis då I guess.

Åt lunch med Kaymi och nån mer tjej, jag är så himla hopplös, folk presenterar sig men jag lyssnar inte alls på vad dom säger, så ja, har ingen aning om vad tjejen hette men jättetrevlig var hon i alla fall.
Liam var sjuk idag, astråkigt. Och Nathan och Kaymi har gjort slut. Men det var bra tycker jag, hon förtjänar nåt bättre. Han är definitionen av player, "pumpa och dumpa" typ. Bara det att hon inte tillät nåt sånt och då var det tack och hej från hans sida. Idiot.

Efter lunch var det Native American History som vanligt. Vi har fått bordsplaceringar bara för att två tjejer inte kan sluta prata. Jag verkligen hatar en av dom tjejerna. Hatar. Tro mig. Hon är 14 bast. I alla fall, när vår lärare sa att hon hade placerat oss istället, kunde jag räkna ut med rövhålet vem som skulle hamna vid mitt bord. Det kan ni antagligen också.
Så dessa lektioner är bara pain in the ass just nu. Ska fråga om jag får byta. Can't stand the bitch.

Sen var det matte. Fick VG (B) på mitt prov. Och där lämnar vi det.
För övrigt är min matteklass riktigt retard. Dom är som ett gäng jättebebisar. Jag skojar inte. Dom beter sig som jag vet inte vad. Och Cody skolka idag, så då blev det ännu tråkigare.
På world history var det dags för mig att redovisa. SOOOM jag har fasat. Var så jävla nervös. Men det gick bra, det blev riktigt kul, för läraren är typ döv så han hör aldrig vad nån säger. Vi skrattar gott åt det.
Sen satt jag och prata lite med Kaymi och Lucy, förlåt men jag har totalt förstört Sveriges rykte om mat nu haha, gud vad vi skratta. Dom fråga om traditionell mat, jag ba köttbullar. Sen fråga dom om julmat, asså det stod helt still i mitt huvud! Så jag sa köttbullar igen, för det är ju sant! Sen skulle jag förklara Janssons frestelse, men det gick inte, så det blev potatis. Hahaha så nu tror dom att vi bara äter köttbullar och potatis! Sen fråga dom vad som är typiskt att äta till efterrätt? Har vi ens nåt sånt? Haha jag tänker inet ens säga mitt svar, men vi skratta som satan åt allt i alla fall :D
Ja, det var ju kul att vi hade kul!
På bussen hem hade jag också kul, med Tyler och Michael.

Har miljarder läxor. Kul. Ska jobba på godkänt-nivå, alltså inte jobba så mycket alls, men ååå, det bär emot. Jag vill ha A i allt. Men det krävs det ju lite energi. Och nej, icke, det tänker jag inte lägga ner på det här. Så ska hetsa genom alla läxor sen ta en promenad.

Ni anar inte hur sjukt fint väder vi har, 28 grader och klockan är halv fem. Det är piss att man måste spendera såna här dagar i skolan!
Puss på er älskade vänner, och ni ska veta att Sverige är så fint och så classy och så vackra tjejer :) Svenska tjejer har klass, majoriteten av brudarna här har det inte. Nu säger jag inte alla, absolut inte! Men många.

2 kommentarer:

  1. hahah jättebäbisar :(
    /carro

    SvaraRadera
  2. Cornet, du är tokig du! Men det är riktigt skönt att du verkar trivas!
    haha jag är dock skeptiskt till killen, han är väll inte gangster? nej, du måste berätta mer om honom! tack.!
    Vi alla (jag, jonas, pontus, melissa, lilla filippa och syster emelie) va alla ute hos er i söndags, det va tomt utan dej vid matbordet!
    Fortsätt skriva, man får sig alltid ett gått skratt!
    puuss //emi

    SvaraRadera