torsdag 30 september 2010

In my head, in my heart, in my soul

Hej!

Vilken härlig dag jag har haft!
Min andra lektion frö dagen är engelska, och där gjorde jag min Sverige-presenation! Finally! Ni fattar inte hur nervös jag var. Typ glömde bort att andas när jag väl börja prata så blev helt yr.
Så sjukt skönt att ha det över i alla fall. Typ en sten som lätta från hjärtat. Och axlarna. Whatever

Åt lunch med Kaymi, och den där andra tjejen från igår heter...Kayla. Tror jag. Och Kaylas kompisar. Det var kuul!
Liam lurade mig, jag blev jättesur verkligen, jag smsa och fråga om han var i skolan idag och han sa nej :( sen sa jag att vi kunde träffas efter skolan då ba drygar han o ba ok..... Asså. Sen helt plötsligt kom han gåendes i korridoren haha, jag blev så jävla arg, blev fan ledsen att han inte var i skolan sen är han det. Haha, men det var kul att få träffa honom igen, gått fyra dagar :/ :D

Efter lunch var det Native American History. Som vanligt. Haha, ni kommer drömma om mitt schema! ;D
Hur som helst. Aptråkigt. Helvete vad waste of time. Sen att ha dom mest störda i klassen vid mitt bord gör ju inget bättre. Jag blir så PMSig. Jag liksom vill inte ens prata med dom.
"You don't talk much, do you?"
 "Maybe I just don't want to talk to you? :)"
"Oooh I see, you're a rasist." (Killen är från mexico typ.)
"No Im not"
"I'm friends with your boyfriend, you should be nice"
"I really don't care. I'm serious. I don't care"

Sen fatta han att man inte orkar bråka med mig, så han mjukna lite han sen. Men den där bitchen, hon kunde läsa mig. Hon ba: she doesn't like me
Haha, där satt sen! :D

Efter detta var det matte. Det gick bra.
Sist world history, som var helt sjukt kul idag. Vi hade besök från Japan, typ 5 studenter som skulle sprida lite kultur. Vi fick pyssla lite, in japanese style. Så det var en flum-lektion. Kasta papper på varandra, skapade marijuana-plantor, lärde pojkarna att säga bög. Men det är inte alltid sådär, jag lovar.

Efter skolan skulle jag vara med Liam, men han har ju missat två skoldagar, och man missar så sjukt mycket då. Så engelska-läraren tvingade honom att stanna kvar efter skolan och fixa en uppsats. Liam hatar den här läraren. Jag älskar honom. Grymmaste läraren ever. Så när Liam fixade sitt, så satt jag och prata Sverige med Mr. Robitaille. Han undrade vad Sveriges roll i 2:a världskriger var. Man får ju skämmas. Var inte vi typ en av två länder som var helt natural och inte ville ta nåns sida.
Sen visade jag min powerpoint-presentation för honom också, han tyckte det var jättebra!

Engelskan har för övrigt blivit mycket bättre, bara från igår till idag haha. Jättekonstigt. Men på en lektion en kille ba fråga om jag hade låtsats att jag hade en accent, för idag lät jag som en amerikan tyckte han :D
Imorgon har jag prov i biologi. Mitt MVG kommer fara åt helvete :) Men jag bryr mig inte (a) viiiiiiiiiiiisssssst

Nu ska jag plugga i ett sju jäkla tempo sen ska jag och Marielle träna lite.
Kunde inte äta middag idag för jag åt för många skittles :(

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar