fredag 1 oktober 2010

Bitch please.....

Idag har jag haft en sån där dag när det enda man vill göra är att be folk hålla käft och fara åt helvete.
Jag vet att jag hade en härlig dag igår, men inte idag.

På idrotten sprang vi "the mile". Asså fyfan vad jag hatar det.
Gud, det finns inget att säga. Det har inte hänt nåt speciellt. Förutom att jag kommit fram till att en tjej verkligen hatar mig. Inte för att vi pratat mycket alls, hon bara hatar mig. Och jag har försökt "smöra" lite, för att ge henne en chans, för hon verkade vara en falsk liten flicka men man ska ju inte döma sådär i förväg HE HE... Men idag känner jag bara att: bring it you f**** ****. Nu är jag trött på hennes jävla blickar som frågar om jag tror jag är nåt :) Varför frågar hon, när hon redan vet. Satmara.
JA; JAG ÄR SÅ JÄVLA MYCKET så du anar inte.

Lunchen spenderades in the computer lab med Liam för han skulle göra klart sin uppsats. Som skulle vart klar för två veckor sen. Fan vad efter han är, för sen tjurar han över att läraren tjurar på honom.
Sen visade det sig att lärar-fanskapet gett honom detention under lunch imorgon för att han trodde att han inte hade jobbat på uppgiften. Då blev jag lite irriterad. Men ska inte lägga mig i. Folk som lägger sig i hjälper sällan...

Sista lektionen satt jag och konverserade lite med Lucy. Världens gulligaste tjej. Hon fick mig på liiiite bättre humör.
Nej men det blev ju ett inlägg av denna crappy day också.
Nu ska jag göra läxor, äta middag om ett dag sen bara gå och lägga mig. Är så sjukt trött. Och imorgon tänker jag inte åka hem efter skolan. F*ck no. Hatar att åka buss, så varmt och så långt och så...blä
Så imorgon drar jag hem till Liam. Förhoppningsvis. Man ska inte dra förhastade slutsatser.

Men vi hörs imorgon då!
puss på er fina Sverige

3 kommentarer:

  1. hejhej ! roligt att följa ditt år i USA genom denna blogg !
    det skulle vara otroligt kul om man fick se en bild på Liam! eller på er tillsammans :)
    ha det bra !

    SvaraRadera