lördag 2 oktober 2010

Dynamite

Hej!

Skola...som...vanligt. Måste hitta en ny öppningsreplik. Det där håller inte.
Hur som helst: allt gick bra idag. Dock var alla football boys och spela i Billings idag, så det var tomt på sista lektionen :(
Vi fick se våra midquarter grades i engelskan. Jag har ett A. Asså wtf haha. Sen fick vi tillbaka uppsatsen om Nelson Mandela hahaha, hela den kopierade jag från en sida typ, sen hittade jag lite kommentarer om snubben på nätet som jag tyckte lät bra.
Och innan hade läraren sagt att han märker om nåt är helt kopierat, och då får man göra om och så får man minuspoäng, ja ba shit, vad jag är screwed.
Yeah right. Fick typ 19/20 på den. Det var en mening han fråga: This is really good, is it your own words?
Hell yeah.

Efter skolan promenixade jag och Liam till bussen, i stekande solsken, så sjukt varmt, jag fattar ingenting, det var för varmt med linne och shorts till och med! Asså 32 grader. Hur underbart??
Vi kom hem till Liam, och trodde jag skulle få träffa Zacc, men nej, han hade dragit. Mycket tråkigt. Men vi hade kul ändå. Haha ;D haha nej men.. Hans mamma är alltid så kul, alltid när jag kommer she's like: Liam, you be a gentleman now!!

Efter ett tag gick vi över till hans systers pojkvän som bor mittemot. Asså han är så sjuk så han är rolig. Sen fick jag träffa hans rumskompis också, LOL...
Sen kom hans sis Emma, hon är cool, jag gillar henne :) Vi var där ett tag, sen ville Liam skejta...Så han gjorde det, jag kolla på, sen kom Zacc :D yey, det var kul att träffa honom, han är så rolig :)
Aja, så sitter han och Chris och röker som freak och då kom Marielle och hämta mig. Asså nej. Men hon sa inget. Hon litar på mig att jag inte gör nåt sånt :D

Marielle hade med sig en frozen mocha latte, mitt nya beroende, å vad glad jag blev! Vi åkte till nån bar, där Carl, tjejerna och Carls bror var. Åt en sallad, har så sjukt ont i magen, helt fucked up. Men lingonveckan är här typ imorgon så det är därför :( grov smärta.

Imorgon ska Carl och hans bror ut och jaga. Marielle ska nånstans och kolla på hundvalp och blablabla. Tidigt var det så jag ville inte följa med. Ska sova. Sen vet jag inte vad jag ska göra, vill ha skjuts in till stan så ska se om Carl kanske kan skjutsa in mig under eftermiddagen, vore ju för sorgligt att spendera en hel lördag hemma :((((

Men fy vilket dåligt inlägg det här blev.
HAHAHA vänta, nu kom jag på en sak. Ni vet the retard bitch jag har i min Native American class? Alltså inte hon jag pratade om igår utan en annan. Hahahaha, idag hade vi brandövning i skolan, och hon ramlar *andaaaas* i trappan och stukar foten!!!!
HAHA! Asså ni ser, detta kallas karma. What goes around comes around. Hihi, hon var så sur när hon kom till lektionen. Jag kunde inte låta bli att flina och göra ett litet: *naaw synd om dig...not*-leende till henne.
Typ dagens höjdpunkt. Jag låter som en väldigt dålig människa nu, men när hon sa att hon ramla i trappan (!!) hahaha....I enjoyed it :)  Nej nu får jag lägga av... :)

Ni får ursäkta detta inlägg haha, hörs imorgon
kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar