fredag 3 september 2010

"Be careful, have fun!"

Gick upp fyra, duschade, packade det sista sen åkte vi till Great Falls. Sov kanske två timmar av den fyra långa bussresan, väldigt skönt.
Tävlingarna gick helt okej. Kom dit vid halv nio, åkte därifrån vid tolv. Nu sitter vi på hotellet, har ätit lite och så kollar vi på Singing Bee hihi :D

Jag trooor, att vi ska ut på lite äventyr snart. Typ till ett mall eller något. Good and bad, jag tänkte imorse om jag skulle ta med shoppingpengar eller inte, men sen tänkte jag att nej, vi kommer nog inte ha tid att shoppa. Men jag hade fel haha, men har några slantar med mig, räcker säkert till nåt. :) careface jag vet

Känner på mig att det blir en mysig helg, har jag tur kan jag få vila upp mig nu. På tisdag och framåt kommer det vara läxor eveeery day. Yeah, it's a hard life ;)

Men guuuud, nu fick jag bästa idén, använder hotellets wi-fi, kan ju kanske ladda upp lite bilder nu! halleluja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar