fredag 3 september 2010

Do it right or don't do it at all

Fortsätter på samma dag här.
Marielle hämtade mig idag, slutade två, så slapp åka skolbussen, fast I don't mind egentligen för har haft väldigt kul dom gångerna jag åkt haha..

Jag var typ sjukligt hungrig så vi åkte till Taco Bell, köpte varsin flatbread chicken wrap, typ, kostade bara 95 cent så det var himla billigt. Sen åkte vi till Marielles kompis Sally, hälsade på lite, hennes hus kommer troligen bli mitt nya hem under torsdagseftermiddagar, så jag har nånstans att ta vägen om jag inte åker buss hem. En väldigt trevlig kvinna så det blir nog bra.

Efter det köpte vi lite smått och gott till Cameron, hon behövde lite skolgrejer och sen åkte vi hem. Min ej omtyckta mattelärare säger att läxan ska ta typ 25 minuter, den tog bokstavligt talat 125 min för mig.
Nu skulle jag jobba lite på engelska läxan, mycket svåra ord. Sen skulle jag behöva göra modern world history grejset men..nae :) to tired. Är ledig imorgon men som sagt (tror jag nämnde det iaf?) så ska vi till Great Falls på lydnadstävling. Så vi ska upp fyra. Ska sova i bilen. Finns liksom inget annat alternativ. Jag är så övertrött man kan bli, tror jag ligger typ en vecka efter i sömn..
Men det ska bli kul, speciellt att besöka Great Falls, se lite mer av Montana. Men Carl måste jobba, så det blir jag Marielle and the girls.
Vi blir borta i tre dagar, sover på hotell. Spännande, spännande. Får inte glömma mina jätteflaskor med schampo och balsam, haha love them, Tresemmé for the win.

Asså country music är verkligen the shit här, lyssnar inte alls på det hemma men här passar det liksom in.
Nej borde verkligen gå och sova men är inte alls klar med det jag tänkte bli klar med. Men ni vet känslan av inte bry sig? I can feel it right now.

puss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar