fredag 24 september 2010

Boys like you love me forever

Hej!

Idag är jag som sagt ledig från skolan, men det betyder absolut inte att jag har sovmorgon. Gick upp 6, duschade, åt lite snabbt sen åkte vi.
Det var utställning och lydnad. Gick bra! Väldigt nöjd för att vara första gången med Meds :)

Tillslut åkte vi därifrån, och nu sitter vi på hotellrummet. Fan, vad trött jag är. Att man aldrig får sova ut. Men det är i alla fall väldigt skönt att sitta på hotellrummet. Mysigt.
Dock hade jag sett fram emot att använda hotellets internet men tji fick jag. Det skulle tydligen kosta och det kan dom ju glömma. Mitt egna fungerar utmärkt bara för det! :)

Klockan är ju inte mycket alls, tio i ett. Men vi blir nog kvar på rummet resten av eftermiddagen, jag ska sova(!), sen ikväll ska vi ut och äta nånstans.

Imorgon är det tävling igen, men efter det åker vi hem för jag har homecoming dance på kvällen, ska bli kul! Sen hem och sova nån timma sen åker vi tillbaka hit på söndagen.
Riktigt energifyllt inlägg känner jag. Bloggar lite senare tror jag, tanken var att jag skulle ladda upp massa bilder medan jag är här men jag har glömt kameran i skolan haha, i mitt skåp. Så det får bli nästa helg kanske.

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar