lördag 25 september 2010

But you're still with me in my dreams

Märks det att jag har lite tid över idag eller?

Runt fyra-snåret lämnade vi hotellrummet och åkte en sväng. Skulle kolla ny bil men den Marielle skulle titta på såldes igår. Aja, jag vet inte vad vi gjorde, typ åkte runt. Sen stannade vi på en klädaffär för shopping freaket Syd skulle köpa shorts. Asså vi var där hur länge som helst.

Sen åkte vi tillbaka till stället där tävlingarna var idag, för dom skulle träna lite. Under tiden passade jag på att ta en promenad. Och vad jag önskade då att alla skulle fått en sån promenad jag fick idag. Det var så jävla fint. Och solnedgång. Sjuk utsikt. Ni skulle vart där. Det var precis det jag tänkte just då. Ni skulle vart där.
Det är liksom en sån där enkel lycka. Att se nåt fint och känna sig lycklig bara för att man får se nåt så fint.
Sen hade jag kunnat döda mig själv för att kameran ligger i skolan och inte var hos mig då så jag kunnat ta kort på allt det där. ÅÅ

När vi var klara där åkte vi till Pizza Hut. Kommer aldrig äta sån pizza när jag kommer hem. Aldrig. Asså det är ju jättegott, men hur sjukt onyttigt är det inte? Åt dock bara en slize, det är väl lagom haha...
När vi kom hem gick flickorna och Marielle och bada i poolen och jag hoppade in i duschen.
Och jag ska säga er att Cameron är alltid glad. Alltid. När dom kom tillbaka var hon som ett argt litet bi. Duschade sen kom hon ut därifrån och la sig i sängen och började gråta. Då låg Marielle och höll om henne och för en stund önskade jag att jag var en liten flicka igen när det jobbigaste i livet var när man fått en kallsup. Typ.

Ska upp sådär äckligt tidigt imorgon igen. Skona mig.
Puss allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar