söndag 5 september 2010

I could stay awake just to hear you breathing

Igår efter att ha spenderat hela eftermiddagen med att chilla och ha det bra på hotellet så åkte vi och tränade lite med hundarna, sen efter det åt vi middag på Pizza Hut.

Idag fick jag sovmorgon ända till halv åtta, jajamen! Tog en dusch, åt frukost, typ flingor med mashmallows i. Ah, jag skojar inte. My god. Aja, gott i alla fall.
Var på tävlingen ett tag, sen kolla hästförsäljning, sen till nån liten klädbutik som hade utförsäljning. Köpte två sweats, billigt billigt.

Sen träna lite med hundarna och nu sitter vi på hotellrummet. Dricker varsin power rade och taggaaaaaar inför kvällen!! skoja haha men jag saknar att skriva så ;/
Närå, men vi ska ut och äta :) Det blir mysigt.

Sen har jag konstaterat värsta grejen, att jag ångrar varje gång jag tänkt; fan va hungrig jag är, för liksom, man behöver inte oroa sig för att inte få mat i magen, man får sin mat och lite där till.

Nej fanns ju inte så mycket att säga om den här dagen. Imorgon åker vi hem till Clinton igen, efter den tredje tävlingen, och på måndag, då ska jag sovaaaa. Så länge jag bara kan. Sen är det skola igen!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar