onsdag 1 september 2010

O v e r w e l m i n g

Första skoldagen avklarad! Jag vet att jag skriver typ blogginlägg på facebook också, jag noterade det idag, men det känns som att fler kollar fejjan och det är typ lättare att kommentera och sånt där. Men jag älskar att skriva i bloggen, för det blir lite mer!

Gick upp 5, som jag kmr göra hädanefter. Btw, vaknade prick klockan tre inatt, kollade klockan, somnade om, vaknade prick klockan fyra (?!) igen, satte mig upp i sängen helt panikslagen och trodde jag försovit mig eller nåt. Asså snacka om nervös. Så från fyra sov jag inget mer haha :)

Jag kom på skolbussen, det var jag och en kille till, till att börja med, vilket var asbra, så jag slipper gå på när bussen är typ full. Han var trevlig, frågade lite vart jag kom från och så vidare. Sen gick det på jättemånga. Miss Bitchy existerar o varje håla i hela världen, så är det ju bara, och kunde jag språket bättre skulle jag sätta den här hålans miss bitchy på plats :D nej ingen var otrevlig inte alls, hon var bara en sån där som hörs så fruktansvärt mycket, typ
"EEEY girly! yeah YOU!"
 "what?"
"HI"
 "HI"
 "who are you?"
"ehm... my name is Kiss My Ass:)"
Skoja, ja sa inte det där sista, jag typ mest pratade inte mer med henne :) Sen kom det på en kille till, han frågade också lite, sen ville han visa mig runt i skolan, mkt snällt, uppskattade det. Han såg till att jag kom till dom flesta lektionerna under dagen, så det var ju mkt smidigt med en personlig karta.
Jag åt lunch med tre andra utbytisar, dom var från Holland, Ryssland och Taiwan. Aldrig igen, tråkigaste människorna ever. Så imorgon tänker jag äta med min personliga karta och hans kompisar eller brudarna i min engelska klass! Här slösar man inte tid på tråkiga människor.

Jag glömde pengarna hemma så kunde inte köpa vattenflska, så har inte druckit på hela dagen, vilket nu resulterar i att jag sitter här i köket och känner en känsla av att jag är allvarligt svimfärdig.

Vad mer, jag kom några minuter försent till mattelektionen för jag gick lite fel men det gjorde ju absolut ingenting. Den lektionen var nog den värsta för jag fattade INGENTING. I'm screwed. Really.
Sista lektionen var med en lite psykskadad lärare, ska se om jag kan byta den, kände mig inte riktigt bekväm där :) Nej, för USA och Modern World History, asså det går inte ihop.
Idrottsläraren har inte fått nåt på ett tag, that's a shame. Hon var lite bitter sådär. Men det blir nog bra det också. Annars var alla andra lärare asbra och jag är nöjd!

Asså det finns hur mkt som helst att skriva, men måste stoppa nånstans I guess.
 peace out

"I shake your hand when you come, because you came. Then I shake your hand when you're leaving, 'cause it may be the last time I saw you"
Läraren på Native American History-lektionen. Han är typ a native american, alltså typ en indian. Ganska intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar