fredag 24 september 2010

"Yeah Cornelia, knock those bitches down!"

Jag har glömt berätta för er att det var en fyra dagar lång skolvecka för mig den här veckan, mån-tors. Imorgon är jag ledig för vi ska på hundutställning i Helena. Och sen på måndag är hela skolan ledig, av nån anledning, så det blir fyra dagar ledigt. Obeskrivligt skönt.

Idag i alla fall, inget märkvärdigt, som vanligt. Hade engelska test, tror det gick bra. Inte galant för jag kunde inte svara på allt för jag förstod inte frågan. Sånt stör mig så in i helvete. För jag skulle kunna svara om jag bara fatta frågan liksom.
På matten hade vi också test idag, men det gick bra, det kändes bra, så om det går som det kändes så behöver jag inte oroa mig.
På biologin var jag bara totalt lost idag. Fatta ingenting. Så jag gjorde inte så mycket haha, väntade tills klockan ringde bara :D

Överskriften är från idrotten. Det var tjejerna mot tjejerna och killarna mot killarna idag, vi körde nåt som kallas multiple freesbee (men gud hur stavas det egentligen har suttit i fem minuter och försökt stava till freesbee?). Vissa tjejer är typ galna. Verkligen går in för att vinna. Då gör jag det också. :D

Vi slutade två idag, himla skönt. Pratade med Tyler på bussen, om weed. Alla röker weed tydligen. Han gör det varje dag. Det är godare än att supa, och inte lika farligt. Mycket givande konversation! Not. Men det är ungefär på den nivån det ligger haha :)
Amerikanarna tror dom är Guds Änglar typ. Dom har så fel och dom vet det. Nej här röker vi inte, vi dricker inte. TSSSS....
Sen blev jag intervjuad av skolans tidning. Shiiiiit vad jag ångra mig haha tur att hag har Liam, han dödar den som rör mig, för jag sa till tjejen att amerikanare är falska haha, hon ba fick en blick i ögonen om att sorry bitch you'll regret this
Vi får väl se, jag antar att jag står för det haha :)

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska göra läxor idag eller på måndag. Och sen funderar jag på att motionera haha...Jag är så trött jag orkar inte. Men jag måste.
Nu ska jag genast sluta skriva, kommer bli ett never ending inlägg annars.
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar