torsdag 23 september 2010

When the moon kiss your eyes...

Okej, vi börjar med gårdagen då jag som jag trodde inte hann blogga. Efter skolan gick jag och Liam till nånstans, typ nån affär där han kände alla, sen träffa vi Zach. Jag blev hungrig, Liam kutar och köper en pizzaslize till mig. Sen går vi till bussen, träffade lite folk på vägen, jag dela min pizza med Logan., snäll som jag är.

Vi åker hem till Liam. Hängde på hans rum med hans syster som är typ...lite speciell. Hon är 20 bast. Inte helt clean sådär om vi säger så. Hon hade värsta planerna för mig, finns en öl som jag bara måååste smaka, för den smakar knappt öl, sen tyckte hon att Liam skulle köpa en tequila-flaska till mig, för det borde jag få.
Men icke sa Cornelia!

Gud vad skönt att min värdfamilj inte kan läsa min blogg :D

Sen skulle vi i alla fall till the Bonfire på skolan, det började halv sju. Så halv sju bestämde vi oss för att åka dit men då har hans morsa dragit med bilen. Så vi fick vänta på henne, sen skjutsade hans syster oss.
Vi kom dit tyå halv nio. Jättelyckat. Alla var på väg hem när vi kom haha :)
Vid nio kom Marielle och hämtade mig, jag var hungrig som ett as så Marielle köpte Subway till mig. Sjukligt gott var det. Sen behövde vi vänta på Sydney som var hos en kompis. Kom hem vid tio. Vill ni veta vad the funny part var av allt detta? Det var att komma hem klockan tio och ha alla läxor ogjorda. Hell yeah

Så det var bara att sätta sig och göra läxor. Kom i säng tio över elva, helt okej ändå.

Vi tar dagen i ett annat inlägg tycker jag :D
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar