onsdag 22 september 2010

I love you, don't you ever fucking question that

Okej, imorse hände det som inte fick hända! Jag försov mig! Alltså jag har bara väntat på detta. Men for your information, jag försover mig endast en gång per år. Det är sant. En gång och aldrig mer för det är bland det värsta jag vet haha.

Så, klockan ringer 4.40 som vanligt, jag stänger av det helt och mina ögon bara slocknar, jag kämpade så hårt men det gick inte haha. KAN NI FÖRSTÅ VILKEN FUCKING JÄVLA PANIK JAG HADE NÄR JAG VAKNADE UPP EN TIMMA SENARE??! EN TIMMA!
Eller ah, en timma och 20 min, 06.00. Vi åker hemifrån 06.25. Jag kastar mig in i duschen, duschar håret och allt sånt där, det är prio ett, kastar mig ut ur duschen, bokstavligen, för jag höll på att slå halvt ihjäl mig för jag halkade ur badkaret HAHAHA

Jag smörjer in mig och klär på mig. Allt detta på 12 min. Dusch, smörj, kläder. 12 min. Unfuckingbelievable. Jag skrev corneliansk historia. Jag har aldrig varit så snabb haha. Normalt behöver jag minst en och en halvtimma. 12 min.
Jag åt frukost och sen åkte vi. Sminkade mig i skolan. Funkade ju det med.

Haha, ja, resten av dagen gick förbi smärtfritt. Efter skolan var jag med Liam, sen kom Marielle och hämtade mig. Vi åkte och lämnade lite hundar och sen köpte vi nåt att äta sen åkte vi till biblioteket så jag kunde jag göra lite läxor och hon skulle låna lite böcker. Efter det åkte vi tillbaka till skolan haha för jag hade glömt hälften av alla mina läxor i skåpet. Skolan hade börjat låsa, dom började med min våning där mitt skåp är, flyt man har. Så fick kuta genom hela skolan, in i andra byggnaden, upp till högsta våningen i den byggnaden, över i andra byggnaden, då kunde jag nå mitt skåp, sen springa hela den vägen tillbaka. Puh. Men det är värt. Jag har ju, som sagt, jag vet, A i biologi. Kan ju inte screw it up nu.

Sen släppte Marielle av mig där tjejerna tränar hopprep. Ja, man kan tävla i hopprep. Och en av ledarna sa att det finns i Sverige också. Visste jag inte.
Men dom är i allafall asduktiga. Asså ni förstår inte vilka konster dom gör, typ hoppar med en hand.
Hur som helst, sen åkte vi hem.Behöver göra lite läxor, men att blogga är ju minst lika viktigt.
Blir inget bloggande imorgon tror jag, för det är Bonfire vid skolan, för det är Homecoming week and everything, det nämnde jag igår. Så spenderar eftermiddagen hos Liam sen drar vi till the Bonfire sen kommer jag hem på nåt sätt. Ska bli skitkul!

Puss och kram, saknar er!!!<3

1 kommentar: