tisdag 21 september 2010

No one

Hej!

Idag var det alltså colour day in school. Det var olika färger för varje årskurs och för min årskurs var det alltså lila. Det var hur kul som helst haha, dom verkligen går in för det här, school spirit it is!

Det har inte hänt nåt speciellt, förutom att den engelska-läraren från förra året nu kommit tillbaka, till allas stora sorg, även min. Han var inte ens hälften så rolig som den andra. That really sucks. Asså man behöver roliga lärare.

På biologin passade jag på att kolla vad jag har för betyg, tänkte att jag i alla fall måste fixat ett C.
Jag har ett A-. Shit, det trodde jag aldrig. Jag måste hur som helst vara helt okej på det där då.
Vad mer...I matte har jag B. Asså det måste jag säga är helt okej men ändå. Aja, it can only get better.
Mattelektionen var för övrigt ganska rolig, jag är hot gossip kan jag säga, folk jag aldrig sagt ett ord till vet otroligt mycket om mig. Kul tycker jag, att dom orkar bry sig, måste betyda att jag är en intressant person.

Sista lektionen, world history, hade vi ett test about 9/11. Gick väldigt bra. Kändes det som.
Hmm, annars är det inte så mycket nytt. Imorgon är det tema sport för hela skolan. Sen måste jag åka och köpa nåt för Super hero-dagen. Hihi, kommer bli roligaste dagen!
Sen på fredag är det football game på hemmaplan, måste se! Och på lördag är det homecoming dance, vilket jag måste gå på bara för att. Det är alltså inte prom, med balklänningarna och hela konkarongen, det är senare under året tror jag. Det här är mer för att det är Homecoming game och allt sånt. Hela veckan är speciell.

Asså guuuud, jag har så mycket sånt där drama och småskit att berätta men jag kan ju inte ta det här haha asså det är så mellanstadiet allting men I love it, antagligen för att jag inte tar nåt på allvar ett dugg :D

Det var nåt mer jag skulle säga...Aja, det kommer väl :D
Puss på er allihopa!

"10 months"
"Oh...I can smell trouble here :/"

2 kommentarer:

  1. Låter jätteroligt!! Det verkar ju gå mkt bra allt:) Saknar lite fler bilder bara....plugget o dig själv, polare osv // Puss puss darling<3<3

    SvaraRadera
  2. Asså jag kan inte ladda upp bilder med det här internet mamsen, men ska till Helena i helgen och på bo hotell där, då ska jag köra bildbomber hela fredagskvällen! :D
    xoxo

    SvaraRadera