söndag 19 september 2010

Up, up, up, there's no way but up from here

God dag!

Kom hem halv två i fredags, stupade i säng, och nästa morgon ringer väckarklockan halv sju. Ville jag dööö eller vad? Har inte sovit mer än 5 timmar varje natt på hela veckan och så måste jag upp halv sju en lördag.
FUCK OFF var ungefär det enda jag kände i den stunden. Marielle asgarvade åt mig när hon såg mig, kan ni fatta hur trött jag måste sett ut. Sorgligt fall.
Men jag antar att det var värt det haha! Punkt

Hästgrejen igår då, Extreme Western Challenge hette det. Från den stunden jag och hästen gick in på banan hatade jag henne och hon hatade mig. Hon sa ungefär att hon är fel jävla jävel att jävlas med. Jag fattade ingenting. Hon hoppade inte ens över höbalarna. Liksom 60 cm högt. Första grejen att göra och hon vägrar. Sen forsatte vi på den vägen. Av tio grejer gjorde fick jag henne att göra typ tre.
Jag var så arg att jag ville gråta.  She's a bitch.
Aja, när alla tävlingar var över så stannade vi kvar i typ tre timmar och tränade, då gick det galant!
Sen åkte vi hem, jag sov i bilen, som en stock.

Kom hem vid halv åtta och var lite småtrött heeheee.... Bara att hoppa in i duschen (har för övrigt aldrig duschat så fort i hela mitt liv) för sen ska vi iväg till Carls brorsa på BBQ. Vi kom dit vid halv nio, grillade lite, jag lärde känna Carls son och hans andra bror, det var ju trevligt. Sen vid kvart över tio drog vi oss hem för Carl skulle upp tidigt och jobba. Thank u god.
Kom hem, slocknade fort.
Och idag fick jag sovmorgon! Obeskrivligt skönt! Känner mig som en ny människa haha.

Idag ska Cameron och Sidney på kalas. Jag passar då på att bli avsläppt at the mall. Ska köpa parfym, lite kläder, och sen massa grejer till den här skolveckan, då det är tema-vecka nämligen.
Mån-Lila
Tis-Sport
Ons- The 60s
Tors-Super heroes
Fre- Skolans färger

Spännande haha.... Ska bli kul!
Nej nu måste jag skynda mig, vi ska åka om en halvtimma! Skriver nog inget mer idag för när vi kommer hem igen ska jag träna sen har jag matteläxa och World history, oh noooo.
Skriver imorgon my pumpkins! puss och kraaam

1 kommentar:

  1. Det är tuffa tider....men låter ju roligt:) Ingen vila inga ro...puss

    SvaraRadera