lördag 18 september 2010

Thank God its friday!

Hello

Fredag idag, är man lycklig eller vad. Skoldagen gick förbi smärtfritt. Som vanligt dårå. Hände inget nytt så jag behöver ju inte dra allt som jag brukar haha :D
Jesse och dom där tyckte jag skulle till the football game tonight, asså jag är sugen. Men nej, Liam ville på nån konsert, typ asbra musik. Och jag fick för Carl och Marielle. Nu tänkte jag yttra mig ytterligare men nej, jag låetr bli. Jag nöjer mig med att jag fick haha, för om jag var en mamma skulle jag sagt nej till det där. Om jag hade vetat :D

Men det ska i alla fall bli jättekul! Det är fredag ffs, måste ju hitta på nånting, känner mig lite rastlös :) Så det blir helt awesome. Kommer hem runt halv ett mamma, som vanligt :) Så nu vet du det.

Nu ska vi äta lite, sen skjutsar Carl mig till Liam, superduper, puss och kraaaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar