fredag 17 september 2010

It always seems impossible until it's done


Hej.
I am a walking zombie. Jag är så jävla trött så det är inte sant. Jag överdriver inte, jag har kämpat med att hålla ögonen öppna hela dagen. Pain. Shit ska fan gå och lägga mig åtta, men det går inte för jag har läxor och sen smsar det sjuttielva stycken varje minut.

Trots min enorma trötthet så har dagen vart bra. Men ni hör, BRA. Inget mer. Inte super eller nåt sånt. Bra. Alla lektioner gick bra, på idrotten did we run the mile. Hur långt är a mile in km undrar jag, men orkar inte kolla upp det. Det är nog inte sådär fruktansvärt långt men ändå. Jobbigt.

På biologin skrev vi labbrapport. Jag verkligen ogillar att skriva labbrapport. Det är liksom svårt att verkligen få till det sådär...perfekt :) Dock är jag ganska bra på det haha. Och jag måste nog tacka Kunskapsskolan för det. Amazing. Det trodde man inte.

På lunchen gick jag och Liam och köpte pizza sen gick vi tillbaka till skolan och åt med Kaymi och Nathan. Sen resten av dagen, tre lektioner efter lunch, ville jag helt ärligt bara försvinna. Det finns absolut inget värre än att sitta på lektioner när man är så trött att man lika gärna kan dö.
Men vi slutade två idag, det var för jävla väl. Åkte bussen, var social med Michael, vi är så himla trevliga mot varandra. Not. Men det är kul, helt klart.
Kom hem, åt. Nu sitter jag här och skriver på engelska-uppgiften som ska in imorgon och som man skulle börjat på i måndags vilket jag inte gjorde. Men hur lång tid kan det ta liksom. Jag skulle vart klar för längesen om jag inte bloggat och smsat som en noob. Men sen är jag, som sagt, alldeles för trött för att bara plugga. Det här är ett perfekt avbrott, att dela med mig av mina vardag till er haha ;D

Varför måste jag alltid skriva så mycket? Nej det är inte alls att jag verkligen har tid för det, för det har jag inte. Det är säkert för jag älskar att få "prata" lite svenska.
Shit, måste cut it here. Mina ögon svider, så trött är jag haha :D 
HEL-VE-TE carro haha :)

peace peace peace love ya'll

1 kommentar: