torsdag 16 september 2010

It's all your fault

Hej!

Skola som vanligt idag då, se där, till och med jag börjar få en normal vardag.
Mitt schema, jag bara känner för att visa er precis hur varje dag ser ut:
Spanish
English
PE
Biology
lunch
Native American history
World History

På engelskan blev Mr. Robitauille (det där är fortfarande så weird for mig att säga) påmind om att jag hade en presentation om Sverige att göra. Shit... Så på fredag ska jag hålla ett litet föredrag om Sverige haha skjut mig, sjukt läskigt.
Men jag vill gärna visa alla hur underbart Sverige är så det blir ju perfekt! :)

På engelskan stötte jag på en avundsjuk liten flicka, och ja, det här är drama a la femte klass i mellanstadiet. Den här tjejen gillar killen som gillar mig. Är det mitt fel? Idag hon ba: i would never like have lunch with him, that would be weird, i've known him since like sixth grade" Eh jaha?
Dom är tydligen bästa vänner. Men sen när vi stötte på bruden i korridoren märktes det ju inte att dom var så nära vänner. Mer att hon är olyckligt kär. Stackars.

At lunch, gick vi (no names) till The Bridge och köpte pizza. Eller ah, jag köpte inget. Jag fick ;)
Mycket trevligt, sen gick vi till ett litet fik, och där jobbade en kille som vart utbytesstudent i Sverige. Man ba wtf, vad är oddsen för att man träffar en sån? :) Haha, pratade lite med honom, han förstod jättebra men talade lite sämre, men han var duktig :D Antagligen sådär jag låter när jag pratar engelska haha.....

Åh, jag vill inte åka hem :) Jag vet, jag behöver inte åka hem än på ett tag men ah, jag känner redan nu att jag kommer sakna allt det här haha :)
Men inte lika mkt som jag saknar alla fina i Sverige!!!!!

På sista lektionen kollade vi på nån film om 9/11. God people move on... Nej men det var förfärligt, helt klart.  Och jag är ledsen för alla som dog. Men det händer grejer varje dag i hela världen. Det är world history. Inte us history. Gud vad dom älskar sitt USA. Det är helt otroligt.

Efter skolan väntade mitt nya crew med mig tills Marielle kom och hämtade mig, mycket trevligt haha :D
Vi åkte till Cosco och handlade lite. Jag skulle köpa bindor hahaha och på Cosco finns allt bara i tusenpack typ, så jag svär, jag har nattbindor för resten av året haha!
Nej fan nu orkar jag inte skriva mer. Nu är vi strax hemma, så ska göra läxor :)
massa pussar och kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar