onsdag 15 september 2010

"You're my dream girl"

Hej!

Så, tisdag. Nu har jag har jag gått i skolan här i tre veckor. Japp haha.
Idag har jag i alla fall haft en superdag! Varför vet jag inte riktigt...eller jo haha. 
På engelskan kollar vi på en film just nu, The Power of One. Asså jag kan inte ens förklara vad den handlar om. Vi kollar på den för att sedan kunna skriva värsta uppsatsen om Nelson Mandela. Filmen är så hemsk. Asså it makes me sick, på riktigt. Brutal. Men bra.

Lunchen var kuuul, först satt jag med Irina och nån mer, urtråkigt, så gick till några andra, där det var så betyyydligt mycket roligare, och jag har haft ett leende på läpparna hela dagen. Älskar såna här dagar, när man är typ obeskrivligt glad och man vet inte riktigt varför...bara kanske ;)

Sista lektionen, World History, var också sjukt rolig idag, haha. Det var några studenter från Tyskland här, som skulle berätta om lagar och lite allmänt om Tyskland. Vad alla went crazy about var att i Tyskland får man festa på klubbar och dricka från att man är 16. Om man har föräldrar med sig från man köpa sprit från att man är 14. Asså vår lärare, han är kul, han ba: "wow thats awesome!"
Hahaha, ja, nej, det var en rolig lektion, för det var inte mycket till lektion, that's why :D

Efter skolan åkte jag hem gjorde matteläxan, gick asfort idag! Sen åkte vi in till Missoula igen, för Marielle håller i en lektion idag, puppy class, i en jättefin park, ååå det är så fint här!
Allt är bra, utsikten, my mood, allt förutom att jag hungrar ihjäl. 

Btw, under lunchen idag gick jag till matteläraren min och visade mina kunskaper på det där failade provet. Han kunde höja mig ganska rejält, så nu har jag VG på det där istället för G-! Mkt bra!
Det har vart en allmänt bra dag bara! :D

Puss och kram

2 kommentarer:

  1. Åååhh...va skönt att höra mitt hjärta! Anar nog varför just denna dag var extra spec. ;) hmhm inte stalkern iallafall. Puss o kraaamm Älskar dig<3<3<3

    SvaraRadera
  2. haha nej, jag trodde stalkern fattat vinken men inte riktigt. Men idag kanske ;) puss älskar dig meeest

    SvaraRadera