tisdag 14 september 2010

Show up, dominate, go home

Så, då var det måndag igen. Pinade mig upp ur sängen sådär äckligt tidigt igen. Men det gick ändå bra, morgonen var smärtfri måste jag säga.

Bussresan... min stalker. Horrible. Jag fick panik i skolan när jag märkte att han definitivt inte hade några planer på att sluta följa efter mig.
Meeen, till min stora lättnad träffade jag Irina på vägen till mitt skåp, så jag hakade fast i henne och då fatta han vinken för stunden.

Alla lektioner innan lunch gick toppen, sen kom ju då lunchen ja. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, over my dead body att jag äter med den där killen. Så jag hittade Kaymi och hennes nya kille och hans kompis vid Kaymis skåp, där det oftast är lugnt och skönt. Kunde slappna av för tänkte att stalkern kommer väl ändå inte hit. Ack så fel man kan ha. Han kom. Jag sa att jag skulle gå. Då skulle tydligen han också gå, åt samma håll.
Så jag gick typ så fort jag kunde, han ba " why you walkning so fast?" "cause I want to walk fast" "why are you going to your class already?" "cause I want to get to my class NOW" "Am I annoying you?"
Japp, han frågade igen. Jag svarade inte, och tystnad säger ju oftast ganska mycket. Han fick typ damp. Var nära att jag dödade honom med mina bara händer. 

Sen träffa jag Sikwoya, som sa att en kille som jag sagt typ en mening till, gillar mig jääätteemkt. Dock är ju denna kille väldigt söt så I don't mind. Men det underbara var att den här nya killen, och stalkern, har idrott tillsammans, och dom hade tydligen storbråkat haha! Om mig. 
Nya killen sa att stalker ska "leave Cornelia alone!" hahaha ni skulle hört konversationen! Jag säger bara goo nya killen! Bäst. 

Gud, alla dessa killar, hur fan gick det till. På en annan lektion idag, så var det en kille som blandade ihop Swiss clocks, med Sverige. Sen frågade han vad Sverige är känt för, jag hann inte svara han ba "You! Hot girls right?"
Å, smickrande. 
Och nej, jag är inte naiv. Det finns inga gulliga killar som har några gulliga avsikter med nåt dom gör. 

I alla fall, fick tillbaka mitt lilla arbete om Saudiarabien idag, problem i landet och relationer med USA. Jag fick B+, som är VG+. I normala fall, svenska fall, skulle jag antagligen gått på antidepressivt resten av veckan men icke! Jag var två ynka poäng från A, MVG. Så, för att vara min första redovisning och arbete i World History är jag skitnöjd!!! :D Det borde ju betyda att jag bara kan bli bättre.

Imorgon bitti ska jag till matteläraren, han har märkt att jag inte är helt lost i matte som jag verkade på mitt första prov haha, så ska få göra om några frågor :D Kanske kan höja mig till ett G haha....

För övrigt är jag bara helt slut i hjärnan. Har matteläxa, och känner att...nej. Det funkar inte. Såå, hur ska jag lösa detta? Funderar på att ge mig ut i det fiiiina vädret och motionera lite. Det är sommar här idag, så det skulle väl inte skada. Men då blir det kanske för sent med läxan. 
Å nu började det bli jobbigt men sen kom jag på, det är mitt största problem just nu. Om jag ska motionera eller inte. Så livet kan inte vara alltför hårt :)

Behöver energi, för den är totalt slut. Det får bli motion i solskenet.
massa pussar och kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar