måndag 13 september 2010

Don't tell me it's not worth tryin' for

Nämen hej underbara!

Idag vaknade jag, gick ut och gick i det alldeles underbara vädret, kom hem åt frukost, french toast, mmmm!
Duschade, fixade mig, kollade på film under tiden. Sen åkte vi in till Missoula, Marielle droppade mig och Sydney at the mall. Åååå, vad jag njöt! Jag fick besöka älskade Abercrombie & Fitch, Victoria's Secret och American Eagle. L o v e l y
Sen bjöd jag Sydney på lunch, pizza blev det. Dyrt som fan. Men men, lite får man väl bjuda till.
Vi åt, sen kom Marielle och Cameron, vi köpte glass på DairyQueen, eller ah, dom köpte glass jag köpte frozen mocha latte. Sjuktligt gott.

Efter det åkte vi till nån stor park där dom hade this GermanFest, för att träffa Carls pappa och dotter, men dom hade redan hunnit åka så vi satte och vid vattnet en stund. Det har vart så himla fint väder här idag, riktigt sommarväder, 25 grader, även det är underbart! Njöt så himla mycket när jag satt där vid vattnet, lyssnade på folkfesten i bakgrunden och solen som värmde.
Efter detta skjutsade Marielle oss ungar till Carls jobb för hon hade träning med några hundar, och sen åkte vi hem.

Just nu har jag superkul, för det är 2010 MTV Music Video Awards, live! Tittar med Sydney, ungen har grym musiksmak, trots sina 9 år :D ååå jag älskar musik!!!

Imorgon börjar skolan igen, jag fasar, för måste get rid of this idiot som förföljer mig!! En lösning skulle vara att ta emot inbjudan om lunch på subway från ett gäng killar, för då slipper jag äta med det här andra puckot, men samtidigt, dom där andra killarna känns inte sådär jättepålitliga...We'll see hur jag gör.

Skriver imorgon om jag inte har för mkt läxor, pussar och kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar