tisdag 5 oktober 2010

Drop the world

Hmm, om jag minns rätt så bloggade jag inget alls igår förutom några fjuttiga bilder. Sanningen är att jag helt enkelt inte hade tid att lägga upp fler.

Hur som helst. Igår runt halv tio på förmiddagen kom Marielles kompis Nicole och hennes dotter, med hästarna. Vi slängde in våra hästar i transporten och sen åkte vi till nånstans, typ en 15-20 min hemifrån, för att ge oss ut på en liten ridtur i skogen och bland bergen.
Kan ju säga att det hade vart hur häftigt som helst utan småtöserna. För dom tyckte inte alls att det var häftigt när vi red på en brant stig. Dom tyckte inte mycket var häftigt alls haha. Mycket tårar. Den andra flickan är tokig. Sjuk. Hennes häst började dansa iväg med henne och hon bara sätter sig och gallskriker. Asså tänk er att ni skriker allt ni har. Ni vill att folket i China ska höra er. Så högt skrek hon. Men ah, det gick ju bra tillslut.

Vi kom hem igen runt ett, duschade och fixade mig lite sen åkte vi till Liam. Vi umgicks med hans syster och hennes pojkvän och hans roliga kompis. Sen kom Liams kompis. Dom fyra tyckte det var ett ypperligt tillfälle att röka på lite, hej huvudvärk, så jag och Liam gick hem till honom igen. Eftersom jag inte får vara i närheten av sånt.

Efter ett tag så åkte jag, Liam och hans kompis till the skate park. Hans kompis körde. Haha, han hade återhämtat sig från vad han nu höll på med så...
I alla fall, at the skate park träffade vi Logan, som var lite borta han med. Men det var trevligt. Var där en halvtimma sen kom Marielle och hämtade mig och vi åkte hem.

Vi kör dagen i ett nytt inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar