tisdag 5 oktober 2010

Thinking of you

Skola idag då. Gick bra, inga större problem. Inga bitches som störde mig. Thank God.
På spanskan hade vi ny lärare idag, eller ah, den gamla som brukade var där förra året. Vi har haft en vikarie tills nu. Han var speciell. Men helt okej :) Så speciell på ett bra sätt. Och givetvis är han intresserad i filmer och skit från Sverige, Norge och Finland. Så han tyckte det var jättekul att ha en utbytis från Sverige, så han sa att jag skulle få berätta massor om Sverige och vi skulle diskutera svensk kultur. Å, vad roligt...

På biologin fick jag reda på hur testet gått. Jag SA till er att mitt A skulle fara åt helvete och det gjorde det. Jag fick precis ett B på det där. Men sen fick jag tillbaka min labbrapport och jag fick A på den. Så jag vet inte hur mitt midquarter grade blev.

Vi hade inte idrott idag utan istället skulle alla göra flera tester i engelska och matte, huuur mycket frågor som helst. Och vet ni varför?? För att lärarna ska veta vart dom ska placera alla elever nästa år. AAAA för jag är ju här nästa år(inteeee) så jag måste ju göra alla dessa tester. Men ah, jag försökte slingra mig ur det men icke. Jag går på den här skolan nu så därför måste jag göra det.

Resten av dagen gick förbi utmärkt. Bussresan var rolig. Tur, för för övrigt så hatar jag att åka buss.

Ska snart göra mina läxor. Tror dock vi ska äta först, Carl är på väg hem med pizza från Pizza Hut. Bara för Sydney älskar pizza från pizza hut. Ungen är galen i mat. Asså spelar ingen roll vad vi äter, men om det är nåt sött och riktigt onyttigt, då älskar hon det ännu mer. Tänk er ett ironiskt mmmmmmm marabou. Så gör hon varenda gång, verkligen mmmmmmmm this was soooooooo goooooooooood.
9 bast. Inget illa menat alls, hon är söt :)

Vi köpte ny bil idag, lovely, riktiga högtalare. Nice.
Sen haha, skämdes jag så himla mycket igår. Jag frågade om Marielle fått min interneträkning än, det hade hon inte men däremot hade hon fått min räkning för alla sms. 6000 kr. Asså jag skojar inte. SEX TUSEN KRONOR. VAD I HELA HELVETE ÄR DET FRÅGAN OM?
Jag trodde jag skulle avlida. Mitt hjärta bara stannade typ. Men sen sa hon att dom hade åtgärdat problemet, för hon hade också fått en hjärtattack. Problemet var att i deras telefonplan hade dom spärrat sms och sånt, för dom skickar aldrig sms. Sen kommer jag och typ lever för att skicka sms. Då har jag fått betala för alla sms jag tagit emot OCH skickat. WTF
Men det slutade på en räkning på typ 1500 kr istället. Jävligt mycket det också men bättre än 6000. Shit, vilken katastrof.

Aja, over and out pumpkins.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar