onsdag 6 oktober 2010

You are the only exception

Hej

Dagen har varit mindre bra. Mått piss. Äcklig mensvärk och illamående. Trodde jag skulle spy flera gånger, hemskt ju.
Var med Liam typ 20 min efter skolan, jag blev bara allmänt jävla irriterad. Jävla player...
Sen skulle han till jobbet och vi skildes åt lite smågriniga. Jag stanna på skolan i några minuter och blev nästan klar med matteläxan, sen kom Marielle och hämtade mig. Hon hade lite ärenden att göra, så vi ägnade några timmar åt det. Sen skjutsade hon mig till Syd och Cameron som hade hopprep. Var där en stund, sen kom Carl och hämtade oss, vi åkte till Perkin's, Carl skulle ha nåt möte där så jag och flickorna satte oss och beställde lite mat.
Hade en toppenkväll med mina fina systrar. Det gick förbi en dam som sa att vi verkligen såg ut som systrar, aaw :)

Vi blev kvar där ett bra tag, sen när Carl var klar åkte vi hem. Kollade mobilen och såg att Liam bett om ursäkt och sa att han hade dåligt samvete. Ha! Tack. Egentligen hade han inte mycket att be om ursäkt för, ärligt talat. Det var nog bara allmänt fel på mig, men det var bra ändå att han gjorde det. haha...
Eller jo, förresten, han hade nåt att be om ursäkt för. Bara att grejen var att han bad om ursäkt för en annan sak som jag inte alls såg som en så big deal. Men whatever.
What goes around comes around, han kommer påminnas om det. Oh ja.

Cameron och Sydney gjorde min kväll i alla fall, eftersom att dagen var si sådär. Så det var bra, då blev jag glad igen.
Nu är klockan ganska mycket, om man tänker på hur tidigt jag ska upp. Så ska börja göra i ordning mig inför läggdags.
Hoppas ni alla sötnosar hade en bra tisdag!
puss och kram och godnatt

3 kommentarer:

  1. asså cornelia, om dom är intresserade av dig asmkt så översätter dom texterna haha :D ?! tänkte ifall tanken inte slagit dig haha ;)

    SvaraRadera
  2. Haha:D har tänkt det samma flera gånger...sen vill jag bara säga att: Tänk ändå vad en månad går fort...;)Kämpa på gumman, du vet att det snart går över:D Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha, jag har tänkt det asmånga ggr, men...jag försöker stå för allt jag skriver så om nån skulle översätta, vilken troligen händer, så äre ganska lugnt haha :D

    Nej du mamsen, en månad går inte fort ;)

    SvaraRadera