torsdag 7 oktober 2010

Feel the fear in my enemies eyes

Hej

Dagen började dåligt. Jag var arg och ville inte prata med nån. Tror ni då inte att stalkern bestämmer sig för att göra ett nytt försök och prata med mig? Givetvis. Han har hållit låg profil nu i flera veckor, good for him. Men jag visade honom min "verkligen INTE intresserad"-sida, han fatta.

Första lektionen gick bra, andra lektionen....det är tur att jag inte ger utlopp för vad jag känner just i stunden. Engelska-läraren skulle vara så död. Och något är fel med den här andra utbytesstudenten. Hon sitter och råstirrar på mig och ler, så hon är ju inte otrevlig. Men ändå, hon gör mig så irriterad så jag bara vill skrika och gråta typ... GAAH

Åt lunch med Kaymi och Kayla, som vanligt. Jag berättade om Liams lilla samtal med en vän till honom igår, vännen är en tjej, värt att nämna. "No way, what a jerk!" Skönt att höra att det inte bara var jag som tyckte att det var lite konstigt. Dock överdramatiserade dom det hela, riktigt så farligt var det ju inte men jaja :) Ska snacka med grabben.

Efter skolan var jag med Liam och hans kompis. Blev lite missförstånd med Marielle för att hon tappade sin mobil igår och jag glömde det idag, så jag försökte ringa henne men det gick ju inte och hon ringde mig från nån annans mobil och jag kunde inte ringa tillbaka och hon var vid skolan men det var inte jag.
Men det löste sig! :) Jag gick tillbaka till skolan och Marielle kom typ en kvart senare.
Vi hade som vanligt lite ärenden. Hämta den upphittade mobilen på Walmart bland annat haha, vilken lättnad.

Nu är vi i alla fall hemma, avklarade lite läxor i bilen så nu har jag bara matte som jag måste göra och sen lite engelska och sen biologi om jag orkar. Antagligen inte.
För övrigt kom räkningen för internet och sms idag. 1400 kr. H Ä R L I G T
Katastrof. Så kan det ju inte bli varje månad, förhoppningsvis, för det här var väl delvis för det stora missförståndet haha, med räkningen på 6000 som istället blev detta.
Jag tror det är så. Resten kommer ligga på ungefär 720 kr/månad.

Det är onsdag btw. Hur underbart är inte det? Typ mitten på veckan och imorgon slutar vi tvååå! Ni förstår inte hur stor skillnad det gör, alla lektioner känns mycket kortare, det är så himla härligt!
Sen har jag ångest inför min uppgift i World History. Känner mig totally lost. Eller nej, inte lost för jag vet ju vad jag ska göra, men jag vet också att det kommer misslyckas totalt. Sant.

Puss och kram allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar