söndag 31 oktober 2010

Everlasting...

Hej folket

Sitter här mitt i natten. Klockan är typ tolv. Jag kom iväg till slut. Zacc and Austin kom och hämtade mig halv åtta. Lite sent med tanke på hur lång tid det tar att åka liksom. Trodde seriöst dom skulle umgås med mig och Liam, eftersom dom tog sig tid att hämta mig haha men dom bara droppa mig hos honom och åkte vidare.
För snälla.

Hade saknat min Liam, så det var bra att vi träffades idag tror jag. Asså nu var jag påväg att öppna upp mig som om jag satt hos en psykolog eller nåt haha. Låt oss säga såhär. Han är svår. Jag är svårare. Det gör allting ganska svårt ibland. Men samtidigt så är det liksom inget problem. Asså jag vet inte. Whatever. Tänker för mycket. Men det är svårt att låta bli. Speciellt när det känns hopplöst att alltid vara medveten om att det fina verkligen har ett slut, ett bäst före-datum liksom. Meen, jag lever i nuet för det mesta.

Han är dock forfarande sjuk. Men mitt immunförsvar rockar just nu, så det är nog ingen fara.
Marielle ville ha mig hemma igen klockan elva... Does that sound reasonable to you? EEEEH not really.
Men det sa jag inte. Jag sa att det lät bra. Vafan ska jag säga? Nej, det låter inte bra alls, jag vägrar. Hatar såna situationer, är det meningen att man ska säga precis vad man tycker? Antagligen inte.
Men hur som helst, som den ängel jag är kom jag hem prick KVART I elva. En hel kvart innan bestämd tid.

Aja, nu ska jag väl börja dra mig. Har sjukt mycket att ta tag i imorgon. Skitgrejer men sånt där man måste göra för att det ska verka som att man bryr sig. Typ som att rita min del av häxan tjejerna vill sätta upp på dörren. Fixa min pumpa. Marielle köpte tre pumpor. Antar att jag måste göra nåt med den.
Men sen undrar jag också, dom borde märka att jag inte är alltför exalterad liksom, så dom förstår att jag gör det bara för att vara snäll. Uppskattas det? Jag hoppas det.

Sen har jag biologi-läxa. Måste fixa naglarna. Motionera. Det kanske inte låter som jag har så mycket att göra, men dagarna går jävligt fort här i USA ska ni veta. Man har fan inte tid över till nånting. Speciellt söndagar går fort. Helt plötsligt är klockan 11 och man ska upp 5. Det bara funkar inte. Minuter går som sekunder. Fuck. Hinner inte med.

Sitter här och är trött gangster. Godnatt
Peace out

1 kommentar:

  1. å ja gillar o se bilder pårej, annars äre bara dom här hemmifrån som dyker upp. jag saknar min ganster! hahahhah :( nej men, ärligt. jättemycket.

    SvaraRadera