söndag 31 oktober 2010

"What's the matter? Is it a boy?" Ofcourse it's a boy..."

Hej

Min lördag har sugit nånting hittills. Vaknade, åt frukost, sen åkte vi till ridhuset. Var typ lite Halloween-grej för tjejerna och deras hästar. Det enda roliga var att man fick äta.
Vi var där typ halva dagen, men tröstade mig med att någon vänlig kunde skjutsa mig till stan under kvällen. Tji fick jag. Carl jobbar och Marielle ville inte.
Jag skulle kunna skriva en hel bibel nu om hur arg jag blev och hur mycket jag hatade alla i min närhet och så vidare. Men vi skippar det. Kan finnas barn som läser min blogg.

Jag satte mig framför datorn och förberedde mig på världens sämsta lördag, när Zacc ringer och säger att han kan hämta mig. HA HA. Lovely. Men det är dock inte 100 % säkert än, får se hur sent det blir. Men troligen.
Jag sa att jag skulle betala honom haha han ba : Whaat I'm not a fucking taxi driver!!

Aja. För övrigt är det rörigt i mitt huvud. Igår kväll var en jobbigt kväll, usch. Tårar och jobbiga sms. Det ska lösa sig idag dock.
Det var allt för idag, puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar