lördag 30 oktober 2010

Face the storm and still stand tall

Hej

Bloggade inte igår nej. Hade ett liv. Typ.
Skulle ju vart yoga efter skolan men det var det inte för yogaläraren var sjuk. Piss.
Väntade på Marielle en halvtimma, sen hade hon massa ärenden. Vi avlsutade dock allt med ett besök till DQ, fick min dagliga Moolatte.

I bilen på väg hem somnade jag nästan, klockan var typ halv sju. Så galet trött så det var inte sant. Halv åtta kom Quentin, och åt middag här. Jättekul, han är så rolig!
Vid tio kom jag i säng. Varför? Jag tänkte nio. Men det blev bara inte så. Hopplöst.

Vaknade upp idag, trött ofc, men inte outhärdligt. Det var en mycket kul dag i skolan, förutom lunch. Hatar tjejer. Fyfan, blir så jävla trött. Vi satt sex tjejer. Asså dom är jätteschysta. Men dom snackar så fruktansvärt mycket skit om andra, och dom är så elaka. Gick det förbi nån tjej som klädde sig konstigt, dom ba eeuuuw
Give me a break ladies. Går ni i fyran eller? Sen sitter dom och har kul tillsammans allihopa, sen går två av dom. Då börjar en av dom som är kvar snacka skit om den som precis gick. Och dom ska föreställa bästa kompisar. Man blir ju mörkrädd haha. Sen gick det förbi en tjej som sa hej till min kompis. Då säger den där som snacka skit om sin kompis: who is that? Is she nice? Cuz she looks like a bitch. She walks like a bitch.
När hon sa så, blev jag 100 % säker på att hon sagt precis samma sak om mig. It's a shame, för hon är riktigt kul. Men nu är hon bara...a bitch

Aja, som sagt, resten av dagen var mycket bra. Liam var dock sjuk idag också, vilket sög. För Marielle ville att jag skulle åka hem med bussen idag. Blev så jävla sur. Men som den ängel jag är sa jag bara okay awesome, see you then! :D
tssssssss....Det är fredag. WHAT THE FUCK. Jag är så arg.. Cameron och Sydney ska på party. Idag och imorgon. Skjut mig. Småbrudarna får men inte jag. Fick inte ens stanna i stan. Sug.
Jag tog mitt förnuft till fånga och tackade nej till roliga saker idag.. Men vi får se. Imorgon kanske kan hända nåt kul. Need to do some crazy shit :)

Nej fan, riktigt pms:it allt är idag. Bokstavligt talat.
Peace...out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar