torsdag 28 oktober 2010

If perfect's what you're searching for, then just stay the same.

Okej, så idag är det onsdag. Dom här tre dagarna har flugit förbi. Både bra och dåligt. Shit, vill aldrig att det ska ta slut men samtidigt vill jag ju komma hem någon dag. Hmm.. :/

Idag i alla fall, skolan flöt på ganska okej, var ohyggligt trött dock. Liam var sjuk idag också. Stannade kvar i skolan efter dagens slut och gjorde mina läxor, sen åkte jag till Liam. Zacc var där också, trevligt. Eftermiddagen var bara...messy. Hmm... Mycket 'hmm' idag. Bara för att jag respekterar folks privatliv, så lämnar vi väl allt där.
Carl kom och hämtade mig vid tjugo i sju. Inga läxor så nu sitter jag här. Hur underbart?

Vad mer...Gud, det finns så mycket. Egentligen.
Men kan ju inte berätta precis allt som händer ;)))
Igår pratade jag med en tjej, hon bjöd med mig på Halloween party.  HELL YEAH. I'm going.
Lördag tror jag. Har dock inte frågat "päronen" om jag får än. Så det är nästa projekt.
Annars ska jag bara susa genom resten av veckan nu, med ett glatt humör. Vi har 7 dagar kvar, sen är vi lediga fyra dagar över Thanksgiving. Längtar. Kommer bli bäst.

Ooooh, juste!! The main question! Marielle är så himla snäll, ställde in en hel låda med smutstvätt igår och idag hade hon tvättat allt och vikt ihop och ah... Vet inte hur jag ska tacka henne.Köpa nåt? Hitta på nåt? Hmmmmmmm....

Men vi hörs imorgon. Ska försöka lägga mig tio idag. Skulle sitta fint. Så får väl börja dra mig nu. Kändes som jag hade så mycket mer att berätta. Blev ju riktigt lamt inlägg. Jaja.
Pussåkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar