torsdag 28 oktober 2010

Just lose it

Hej bloggen!

Först vill jag säga, det är 100:de inlägget. 100inläggs-jubileum!
Igår bloggade jag inte, vi kom hem så sent, var tvungen att göra läxor och äta middag. Åt middag nio, sen satt vi och diskuterade mitt smsande haha, för och nackdelar typ. Och smsande överlag och inte bara mitt. När jag berättade hur många sms i veckan jag skickar hemma, asså jag trodde Carl skulle svimma. I den sekunden undrade han vad det var för tonårsfreak som hamnat i hans hus.
Och sen hade vi vilda diskussioner om att om han var lärare skulle han ta allas mobiler i början på lektionen, jag sa att han kunde drömma vidare, för det skulle aldrig funka, men han var så säker på att det skulle gå.

Jaja, sen klockan halv elva, fick jag för mig att måla naglarna, även fast jag var trött som jag vet inte vad. Sen påpekade jag mina onda axlar som är så spända att det strålar upp i hjärnan. Carl sa att han skulle ringa the massage-therapist nån dag, och Marielle gav mig lite massage, hjälpte faktiskt!

Vid halv tolv kom jag i säng. Hur underbart är det inte att kolla på klockan och veta att den ringer om drygt fem timmar. Asså. Spykänsla.
Aja. För övrigt igår då. Skoldagen gick bra. Had a lot of fun. My sugar baby var sjuk, men tänkte att det gör inget för vi träffas ju nästan varje dag ändå. Så var ju perfekt att vara ifrån honom en dag. Men gissa vart jag hamnade efter skolan...  Jaja, vi hade löjligt roligt, trots att han var sjukling :(
Carl och tjejerna hämtade mig runt halv åtta, vi åkte till Walmart en sväng. Sen hem. Nu börjar jag på nytt inlägg.
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar