tisdag 26 oktober 2010

Mysterium.

I'm freaking out. Jag loggar in på Spotify och upptäcker att jag har fått två nya låtar på min Star-lista. Låtar jag aldrig sett eller hört talas om.
HUR har detta gått till? Jag är så vidskeplig. Och jag tror verkligen att allt händer av en anledning. Så nu tror jag såklart att dessa låtar vill säga nåt till mig. Haha. Nej jag är inte störd.


Could you cry a little 
Lie just a little 
Pretend that you're feeling a little more pain 
I gave now I'm wanting 
Something in return 
So cry just a little for me 

??

Baby I've been drifting away
Dreaming all day
Of holding you
Touching you
The only thing I want do to 
Is to be with you
As close to you 
As I can be
Let's make love

Oh god.

2 kommentarer:

  1. hm...hihi...undra hur det gått till ;))
    Läskigt ju...
    Puss min älskling<3<3<3

    SvaraRadera
  2. ja men kolla, jag tänkte att det säkert var du som lagt till nån skitsång, men sen undra jag varför du skulle roa dig med det. Men tydligen haha. Good for you att dom är borttagna nu :p
    puss<3

    SvaraRadera