tisdag 26 oktober 2010

Trying to find a balance

Hej!

Tänkte inte blogga idag. Men måste liksom få min dagliga dos av facebook och internet överhuvudtaget. Så jag hamnade här ändå. Ganska sorgligt men men.
Skolan idag, inga problem. Fick A+ på min redovisning i World History, ni vet den jag svor så över, men som sedan gick bra. Fick A på biologi-provet. Och A på engelska-testet. Och A...skoja :) Ska sluta. Ville bara visa att det går helt okej :) hihu

Efter skolan var det yoga. Jees. Jobbigt som fan. Hungrig var jag också. Men det var ganska kul. Föredrar fortfarande den andra yogaläraren.
Det finns en anledning till varför jag inte tänkte blogga idag och det var för att det inte hänt nåt speciellt.

Men man behöver ju inte alltid skriva inlägg långa som böcker.
Nu ska jag göra klart biologin, vi kollade på en film idag och skulle svara på frågor, jag hängde inte riktigt med så nu låtsas jag att jag helt glömde att lämna in skiten, smyger in imorgon bitti, säger att jag totalt glömde och lämnar in ett perfekt papper, visar puppy eyes och ett vänligt leende, säger nånting om Sverige så hon påminns att jag är utbytesstudent,. Hej A.

puss och kram, jag saknar er. Inget annat :)

1 kommentar:

  1. hej! vet du om field hockey finns i många av usa:s stater ? (: skulle du kunna ta reda på det, t.ex fråga din coach i skolan eller något ?

    tack !

    SvaraRadera