måndag 18 oktober 2010

För dig ska jag göra det tusen gånger om

Hej

Idag vaknade jag elva och hur underbart var inte det. Började lite lätt med projektet haha. Det gick dock långsamt. Sen pratade jag lite med mamma, det var trevligt.
Sen umgicks jag lite med Cameron. Jag tog sedan en cykeltur, men det var så jävla jobbigt så det blev ingen lång tur, vände ganska snart.
Kom hem. Jag och Cameron roade oss med att göra varsin Rootbeer flow. Rootbeer är en läsk, asgott, smakar som jenka-tuggummi ni vet. Sen har man i massor av French bean vanilla ice cream. Löjligt gott.

Förra veckan när städerskan var här hade hon inte dammsugit i mitt rum. Jag antar att det var för att det var för stökigt. Så idag städade jag mitt rum. Tog typ en timma. Men nu är det fint igen. Sen skrev jag texten till projektet. Och nu har jag precis ritat klart allt. Med andra ord. Jag är fucking klar.

Okej, med andra ord, en händelselös dag men det behövs ju såna också :) Imorgon är det skola igen. Känner mig inte sådär jättetaggad, men heller inte otaggad.
Nu ska jag äta glass. Åt inte så mycket middag så kan ju gott och väl käka lite brownie fudge ice cream :)
Aja, vi hörs folket :)

puss och kram

2 kommentarer:

  1. Hoppas det gick bra med ditt projekt :) Tack för pratstunden...tog slut för fort bara...synd att det är så dyrt att ringa...skulle kunna prata i timmar..om allt möjligt...kom på massor med saker jag skulle velat säga/fråga efteråt :( men men vi gör ett nytt försök snart igen ;) puss o kram <3<3

    SvaraRadera
  2. Ja, skriv ner alla frågor haha :) ring snart igen :) puss I love you<3

    SvaraRadera