onsdag 20 oktober 2010

Remember all the things we wanted?

Hej babies

Jag bloggade inte igår och jag ska berätta varför. Börjar med att berätta om gårdagen.
Minns knappt så antar att inget speciellt hände haha :) Efter skolan var det yoga,, trevligt. Gillar dock den andra yogaläraren more.
Efter yogan väntade hela familjen i bilen utanför, fick reda på att det var Marielles födelsedag. Kul att man totalt missat det. Lite pinsamt men jaja, hur ska jag veta. Vi hade lite ärenden att ta itu med som vanligt, Marielle hade lektion också. Har jag berättat vad hon jobbar med? Hon är hundtränare(?). Dogtrainer! Ni fattar.

När den var klar åkte vi till en asiatisk restaurang och käka. Sjukt gott! Vi spenderade hela kvällen där. Kom hem typ halv tio. Hade egentligen behövt göra lite no-läxa men my ass att jag gör läxor efter åtta typ.
Så, vi kom hem, jag körde på en favorit i repris a la USA: slängde mig på sängen och somnade. Bara sådär. Fruktansvärt skönt. Men mindre skönt och vakna upp en timma senare, gå upp för att tvätta bort smink och sånt, och upptäcka att nån liten 11årig snoris står i duschen mitt i natten. Klockan var halv elva. Skoja, hon är ingen snoris<3
Men så jag gick och la mig på sängen igen, som jag var, somnade lika fort. Vaknade sedan klockan tolv igen, då gick jag upp och gjorde allt jag borde gjort innan jag somnade första gången.
Men tillslut kom jag i säng förgott och kunde sova i lugn och ro.

Nu börjar jag på nytt inlägg.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar