onsdag 20 oktober 2010

She will be loved- Maroon 5

Låten above är gammal jag vet, men så fruktansvärt bra. Lyssna på den once in a while.

I alla fall. När klockan ringde idag ville jag dö. Asså man kan vara så trött så man mår illa. Nu känns det som att det är ett jävla tjat om att vara trött i den här bloggen. Ber om ursäkt för det. Dock är det sant.

Dagen har vart bra. Dock har jag blivit immun mot kaffe. Köpte en double shot espresso idag i skolan, var ju som att köpa en mugg med vatten. Hade lika gärna kunnat vara utan för det gjorde inte susen som det gjort andra gånger.
Alla lektioner gick bra. På lunchen gick med Irina och some random people och käka burritos. Dom människorna var dock inte riktigt min typ. Föredrar knarkarligorna :) (haha puss mamma)
Aja, det var första och sista gången jag åt lunch med dom :D
Kom tillbaka till skolan, spenderade sista fem minuterna med Liam. Eftermiddagen flöt på som vanligt, gjorde min presentation i world history. JA. IT'S OVER. I did it. Och det var till och med kul. För det gick så bra. Jag är så stolt. Jag hade skrivit ett helt papper som jag skulle läsa upp och förklara allt. Jag baaa rådissa pappret och körde solo! Den ni! Stod och babbla om allt och ingenting inför en hel klass bara sådär. Mitt A kommer sakta men säkert hitta sig tillbaka efter mitt epic fail på ett test. F. haha. Hur som helst: Awesome.

Efter skolan var jag med Liam typ en kvart. Sen blev han tjurig och drog till jobbet. Jag satt istället och snacka med Griffin resten av tiden tills Marielle kom och hämtade mig. Vi åkte till Walmart.

Nu ska jag skriva en novell om Wal mart också. Wal mart är fantastiskt. Dom har allt. Vi åkte dit för jag behövde köpa schampo och balsam. Två grejer. Jag kom ut därifrån med 10 grejer. Allt var grejer som jag verkligen behöver. Grundaren av Walmart är ett geni. Det är allt jag kan säga. Man går in där och helt plötsligt är det ju så mycket man verkligen behöver inte klarar sig en sekund till utan. Men vafan, nu har jag förrådet påfyllt i alla fall :D

Efter detta åkte vi och släppte av en hund vid ett ställe som kallas Big Flat. Jag ber om ursäkt till er, big time, jag är så ledsen för er skull för att jag inte hade kameran med mig. Med risk för att låta som en riktigt tant nu, jag tar den risken, så ska jag säga er att den där delen av Montana var så JÄVLA fint, så jag blev tårögd. Jag skojar inte. Asså ni kommer aldrig kunna förstå, såklart, om ni inte ser det själva, hur fint det var. Amazing.
Efter detta åkte vi till ett litet fik, drack lite kaffe, gjorde lite läxor. Sen vidare till Costco, handlade lite till med resten av familjen, och där klarade vi även av middagen. Uäk. Jag är mer gourmét än så. Men det är USA det.

Nu är vi hemma. Jag hade sån sjuk internetabstinens så jag dissade biologi-läxan. Den ligger och skriker i väskan. Den skriker att det är test imorgon. Den skriker att mitt A kommer flyga och fara.
Jag svarar med ett lugnt: Jag bryr mig inte.
Peace out chickens, what a great day
Saknar er allihopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar