torsdag 21 oktober 2010

You're always there to hold me up when I lose my mind

Asbra dag!
Jag lovar er att idag har jag sett saker ni inte har sett. Saker man inte ser bara sådär i Sverige.

Började i skolan som vanligt. Lite test här och där, gick helt okej :)
Efter skolan gick jag, Liam och Griffin till bussen. Vi väntade typ 40 min. Riktigt waste of time. Men men, det var trevligt.
Jag och Liam åkte hem till hans syster, "hängde" lite med henne och hennes två kompisar. Sen drog dom, Andy kom. Oerhört kul, jag och Andy går i samma matteklass. Har inte snackat mycket alls men idag hade vi väldigt kul. Sen kom maaah biiitch, Zacc, med min mocha moolatte. Hans mamma köpte den till mig haha :D Men jag gav han pengar ändå, även fast jag vet att dom inte kommer gå till hans mamma. Men han behövde pengar såå...

Nu slog det mig att jag nog inte ska nämna så mycket namn här. I fall att.
I alla fall. Det kom tre killar till. Dom var inte långvariga dock, sen drog Andy och syster och hennes kompisar kom tillbaka.
Vid halv åtta kom Marielle och hämtade mig, det blev bara ett epic fail av det hela för jag trodde hon skulle ringa och jag kunde komma ut, men hon kom och knackade på och jag var på övervåningen så syster öppnade upp dörren till en rökig lägenhet och ett gäng med ungdomar. Ehm nej.
"You're all smoky tonight!" Typ första kommentaren när vi satte oss i bilen. Inte helt rätt men ska förklara senare. När flickorna sover haha.
Vi åkte till Subway och åt middag. Gott men jag var inte alls hungrig men tvingade i mig hela subben ändå för Marielle tyckte inte att min latte var enough dinner.

Okej helt ovärt inlägg men vi hade i alla fall väldigt kul idag! :D

Hur som helst. Har jag berättat att jag är ledig nu torsdag och fredag och hela helgen givetvis? Jag tror inte jag sa det. Men så är det i alla fall och jag är sååååå glaaaaad!!! Ska bli så sjukt skönt. Ska stanna hemma hela dagen imorgon för att visa att jag kan vara hemma också och bara ta det chill.
På fredag ska jag färga håret. Haha. Spännande. Bara färga min utväxt dock och jag hoppas färgen jag köpte kommer matcha sådär helt utmärkt med mina slingor.
På lördag ska jag nog vara med Liam och hans crew. Söndag också hoppas jag. För jag har inte en enda J*V** läxa :) Det handlar inte om tur, det handlar inte om snälla lärare...Det är ett mirakel. Inget annat.

Peace out bitc...skoja. Ska inte börja med sånt tjaffs här i min fridfulla blogg.
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar