söndag 3 oktober 2010

You tell me what you want and I tell you what you get

Såhär blev min dag. Efter att jag bloggat tidigare idag plockade jag ur diskmaskinen och snyggade till lite i köket. Sen kom Carl och hans två bröder hem från deras hunting, jakttur, whatever u wanna call it. Kände att jag kanske behövde vara lite social några minuter med dom, och det var jag. Sen gick jag ut och gick en timma i det finfina vädret, 32 grader idag igen. Det var ganska underbart.

Kom hem och var hungrig som en varg. Åt lunch, sen däcka jag i soffan. Men det var bara en liten power nap. Kolla match med Carl. Ladda över bilder från kameran till datan. Satte mig vid datan och facebook igen.
Carl och gänget åket till clinton market och köpte lite smått och gott. Jag stannade kvar hemma och åt chips.
Sen kom dom hem, vi åt middag.

Och nu sitter jag här igen. Väldigt chill dag. Skönt, after all.
Nu kom Marielle och Cameron hem precis, med en ny hundvalp! En liten labbtik. Väldigt söt.
Imorgon ska vi ut och rida under förmiddagen, sen tror jag Carl skjutsar in mig till Liam en stund på eftermiddagen sådär. Tar med datorn så jag kan ladda över lite bilder till er, internet är bättre inne i stan. För min tanke var först att sätta mig på Starbucks och ha det mysigt men sen tänkte jag att jag kan lika gärna utnyttja tiden med Liam. Så han jobbar under förmiddagen men efter det.

Killen har för övrigt varit en liten suris idag, som om det är mitt fel att han haft en tråkig dag liksom, sånt gör mig så jävla förbannad :) Jag kan ta små tjuriga sms några gånger, men sen en vacker dag....gör jag inte det längre :) Och efter den dagen brukar jag inte få några sura sms längre :)

Jaja, det var allt för idag. Skriver imorgon när jag är hos Liam, och då ska jag ladda upp massa bilder.
Puss allihopa, hoppas ni har en toppenhelg!

1 kommentar:

  1. är liam din pojkvän ? (:
    kan du inte visa fler bilder ?

    kram (:

    SvaraRadera