söndag 26 december 2010

Cuz it's always better when we're together

Hejsan

FY FAN säger jag bara, vilken tråkig dag det varit hittills. Vaknade runt elva, åt frukost, kollade tv. Sen gick Marielle och dom ut och gick, och jag stanna hemma och sura för min Ipod är borta. Tror städerskan snott den. Den lilla.... Tänk om... För den är ingenstans. Helt plötsligt en dag var den bara borta.

Aja. Tråkigaste dagen ever. Skulle åka snowboard men sen blev det inte så. Vilket gjorde dagen ännu tråkigare, för om man har planer och sen har man inga planer längre, så blir allt bara förjävligt rent ut sagt. Sånt himla slöseri med tid. Bara sitta här i Usa och göra ingenting. O M G

Ska i alla fall ta en promenad. Sen träna lite här hemma. Så har man dödat två timmar. Bara sjuttielva timmar kvar. Håller på och laddar ner en film, ska ta och kolla på den lite senare. Men jag känner att jag behöver komma hemifrån och umgås med lite vänner eller nåt. Jag har märkt att två-tre dagar att umgås med familjen räcker ganska gott och väl. Nu vill jag göra nåt annat.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh...

Aja. Lyssna på den här fina låten. Hörde den häromdagen och tyckte den var väldigt bra, så nu går den på repeat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar