tisdag 28 december 2010

I might tear you apart, told you from the start.

Heej

Igår stannade jag uppe lite för länge tycker jag, halv tre. Lite onödigt. Men kollade film och grejer. Vaknade vid elva, åt frukost och lite sånt. Ton en promenad med Marielle och alla hundar.
När vi kom tillbaka tog jag en dusch sen åkte vi in till stan. Uträttade lite ärenden. Följde med bara för att döda lite tid.

Kom hem igen runt sex. Umgicks med Facebook medan småflickorna lagade omelett till middag. Nu har vi precis ätit, ska kolla film nu. Grown Ups. Har längtat efter att se den filmen, så nu var det dags.

Carl kom precis hem. Berättade att hans brors familjs kanin dog idag. Ursäkta men vem fan bryr sig? Och Cameron blev helt till sig o ba ARE YOU SERIOUUUUS?? :OOO Gud..

Och jag är så fruktansvärt frustrerad att mitt jullov är så himla lame hittills. Imorgon ska jag umgås med lite vänner tror jag. På onsdag hoppas jag att vi ska komma iväg och åka skidor och grejer. På torsdag ska jag umgås med en saknad sötnos.
Sen vet jag inte. Vill fira nyår nån annanstans, inte här hemma. Så det ska jag se till. Sen börjar skolan igen. Jävla skit. Men dagen efter skolan börjar är det min födelsedag. :DDD

Aja, det var allt för idag.
puss och kram
Outfit i backen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar