torsdag 30 december 2010

Hard core snowing

Hej folket!

Kände inte för att blogga idag men nu gör jag det ändå.
Idag vaknade jag upp till Vinderland X2000. Det har snöat typ hela dagen. Så nu är det verkligen snö. Tyckte vi hade snö innan men det var ju ingenting mot var det är nu.

Iaf. Jag älskar det. Underbart. Vill bara ut och tumla omkring i snön, åka lite pulka. Haha :)
Imorgon ville jag åka snowboard med Irina, men var inte säker att hon hade nån som kunde skjutsa. Hon bor långt åt helvete hon med. Åt andra hållet. Hon bor liksom 1.5 timmar från mig, och vi går på samma skola. Lite märkligt.
Aja, vi får se hur det blir med det. Skulle vara awesome.

Idag i alla fall, vaknade utvilad. Finns inget mer underbart. Åt mina rester från Noodle Express till frukost, eller ah, klockan var halv ett så det var väl mer som lunch. Otroligt gott. Bra start på dagen. Sen loda jag lite framför datorn sen säger Marielle att vi åker till stan ASAP. Så fick hetsduscha och allt sånt. Men det gick ju det också. Medan resten av familjen åkte till Costco och grejer, umgicks jag med vänner. Typ. Sen runt sju blev jag hämtad. Vi åkte och handla lite mat och hyrde film. Sen hem.

Det var väl allt för idag. Jag är på finfint humör. Kors i taket. Ska se hur länge det håller i sig :D

puss och kram fina Sverige.
Och ni andra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar